top of page
מוזמנים לשיחה עם האמנית נרדין סרוג'י והאוצרת הילה כהן־שניידרמן במסגרת התערוכה "ברוש לבדו".
תערוכתה של סרוג'י צומחת מתוך התבוננות במבנה המרכז לאמנות עכשווית וסביבתו. דרך המפגש בין אדריכלות, רקמה וזיכרון חומרי, סרוג׳י עוקבת אחר שכבות של היסטוריה, נוכחות והיעדר הטבועות במרחב – במבנים, בצמחייה, בדגמים ובסימנים שנותרו בו.
התערוכה מוצגת בתמיכת מענק ריבקינד בן צור לאמנות, חינוך וקהילה, במסגרתו קבוצה של אמנים צעירים - מתמחים, יצרו יחד עם סרוג׳י את עבודות הרקמה המוצגות בתערוכה.
השיח יתקיים בעברית.
משך: 50 דקות
דמי השתתפות: כלולים במחיר הכניסה למרכז (20 ש"ח)
לכרטיסים, לחצו כאן
דימוי: צילום הצבה מהתערוכה ״ברוש לבדו״. צילום אלעד שריג
שיח גלריה | נרדין סרוג'י והילה כהן־שניידרמן
26 ביוני, 2026
-
12:00
bottom of page

